روش های جلوگیری از آویزان شدن پوست پس از جراحی لاغری
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

راهکار های مناسبی برای جلوگیری از آویزان شدن پوست پس از جراحی لاغری وجود دارد. که لازم است ابتدا در مورد آنها اطلاعات بدست آوریم. زیرا پس از جراحی لاغری و کاهش وزن، پوست شل شده و اضافه بدن خود به خود از بین نمی رود. 

شدت افتادگی پوست در هر فردی متفاوت است. میزان افتادگی و شل شدگی پوست در افراد مختلف، بسته به وزن سابق شخص، سن، نوع جراحی، ژنتیک و حتی سابقه سیگاری بودن فرد، متفاوت است. یکی از مسائلی که منجر می شود تا در جلوگیری از آویزان شدن پوست پس از جراحی لاغری تاثیر بگذارد، نوع جراحی لاغری توسط پزشک است. 

آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح اسلیو معده، بهترین روش را برای لاغری بیمار انتخاب میکند. روشی که در آن به میزان مناسبی از آویزان شدن پوست جلوگیری می شود. پس یکی از مواردی که می تواند به جلوگیری از آویزان شدن پوست پس از جراحی لاغری کمک کند، انتخاب جراح مناسب و با تجربه است. 

آیا می توان از شل شدن پوست بعد از جراحی جلوگیری نمود؟

بدون تردید هرنوع کاهش وزن زیاد می تواند منجر به شل شدن پوست گردد. نمی توان از این مسئله جلوگیری نمود. اما روش های خاصی وجود دارند که می توانند به استحکام پوست کمک کنند. پیش از این که عمل اسلیو معده یا لاغری انجام شود، می توان با تغییر سبک زندگی به تقویت کلاژن کمک کرد. 

بدن با تقویت کلاژن های به استحکام پوست کمک بسیاری می نماید. که این روش می تواند از افتادگی و شل شدگی پوست جلوگیری نماید. علاوه بر آن روش های دیگری نیز برای جلوگیری از آویزان شدن پوست پس از جراحی لاغری وجود دارد که باید به انها اشاره نماییم. 

روش های مناسب برای جلوگیری از آویزان شدن پوست پس از جراحی لاغری کدامند؟

درست است که افتادگی پوست پس از کاهش وزن امری طبیعی است، اما با انجام برخی فعالیت ها و راهکارها به راحتی می توان از شل شدن و افتادگی پوست جلوگیری نمود. از جمله:

مراقبت از پوست اولین روش جلوگیری از آویزان شدن پوست پس از جراحی لاغری مراقبت از پوست است. زمانی که از پوست به خوبی مراقبت شود، تحمل پوست در برابر افتادگی افزایش یافته و به راحتی در اثر کاهش وزن دچار افتادگی نمی شود. 

برای این که پوست خود را مقاوم نمایید، می توانید از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید دوری نموده و مصرف سیگار را برای همیشه ترک کنید. زیرا هر دوی این مسائل به شدت بر روی کلاژن سازی پوست اثر منفی می گذارند. 

انواع روش های جراحی زیبایی پوست دومین روش جلوگیری از آویزان شدن پوست پس از جراحی لاغری جراحی های زیبایی هستند. از جمله جراحی ابدومینوپلاستی، پانیکولکتومی و .... . هر یک از این روش ها پوست های شل و اضافه را از روی بدن برداشته و زیبایی را به بدن باز می گرداند. 





:: برچسب‌ها: جراحی لاغری , عمل لاغری , دکتر امیراحمدی , افتادگی پوست , ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: